You are here

Lokaleudlån

Foreninger i Favrskov Kommune har mulighed for at låne lokaler, gymnastiksale, idræts- og svømmehaller.

Din forening kan én gang årligt søge om at få tildelt timer (sæsonudlån) i skolernes lokaler, gymnastiksale, idræts- og svømmehaller.

Hvordan du ansøger, kan du se nederst på siden. Her kan du også læse om enkeltstående udlån.

Ansøgningsfrister for sæsonudlån
 

  • For kommunale og selvejende haller: 29. marts for den kommende sæson 2019/2020
     
  • For skolelokaler: Uge 22 for det kommende skoleår (august - juni)

Information om udlån af lokaler

  • Sæsonudlån: Kommunale haller og gymnastiksale

    Under kommunale haller medregner vi også skolernes gymnastiksale, Hinnerup Friskoles hal og Favrskov Gymnasiums hal.

    For at søge om at få lov at låne en hal, skal du udfylde et ansøgningsskema.

    I ansøgningen skal du beskrive:

    • Aktiviteten
    • Forventet deltagerantal
    • Ønsker til ugedag
    • Periode og klokkeslæt
    • Deltagernes aldersgruppe under "bemærkninger"

    Du udfylder skemaet på din pc og sender den til hal- og idrætskoordinator Anders Nordborg Helledi på mail: ahel@favrskov.dk

    Skal din forening booke timer til flere forskellige haller, skal der udfyldes et skema for hver enkelt. Timer til planlagte stævner m.v. skal du søge samtidig med de faste tider.

  • Sæsonudlån: Selvejende haller og svømmehaller

    Ønsker din forening at benytte selvejende haller og svømmehaller, skal du sende ansøgningen direkte til den pågældende hal.


    De selvejende idræts- og svømmehaller er: 

    • Hinnerupbadet 
    • Laurbjerghallen
    • Tungelund Aktivitetscenter
    • Voldumhallen
    • Ulstruphallerne
    • ​Søften Kultur- og idrætscenter
    • Hammel Idrætscenter

    Find ansøgningsskemaet her - og det skal beskrive:

    • Aktiviteten
    • Forventet deltagerantal
    • Ønsker til ugedag
    • Periode og klokkeslæt
    • Deltagernes aldersgruppe under "bemærkninger"


    Du udfylder skemaet på din pc og sendes direkte til den enkelte hal. Find de relevante kontaktoplysninger under idrætshaller og svømmehaller på denne hjemmeside.


    Ønsker din forening at bruge flere haller, skal du udfylde et ansøgningsskema for hver enkelt. Timer til planlagte stævner skal du søge samtidig med de faste tider.

  • Sæsonudlån: Timer i skolernes lokaler

    Foreninger kan søge om at få timer i skolernes lokaler. Det indebærer dog ikke skolernes gymnastik- og idrætssale, der fordeles af Teknik og Kultur. Det gælder også for festsalen på Hadsten Skole.

    Ansøgningsskemaet kan findes her og skal indeholde:

    • Aktiviteten
    • Forventet deltagerantal
    • Ønsker til ugedag
    • Periode og klokkeslæt
    • Lokaleønske

    Du får svar inden skolerne går på sommerferie, hvis du har ansøgt om lokaler uden for skoletiden (15-22).

    Ansøgninger inden for skoletiden kan først få svar ultimo august.

    Du kan udfylde ansøgningsskemaet på din pc - ansøgningen sendes direkte til den pågældende skole.

    Kontaktoplysninger på skoler kan du finde her: Kontaktoplysninger på folkeskoler

  • Enkeltstående udlån

    Det er muligt at låne idræts- og svømmehaller, gymnastiksale og skolernes lokaler på enkeltstående dage til afvikling af weekendtræning, stævner m.v..

    For bookning af kommunale haller kan du benytte halbookingsystemet.

    De selvejende haller har individuelle bookingløsninger. Under haller kan du finde kontaktoplysninger til de selvejende haller og links til deres hjemmesider, hvor der er nærmere information om booking.

    For booking af skolernes lokaler skal du kontakte skolerne direkte. Her kan du finde deres kontaktoplysninger.

Senest opdateret

15.03.2019
anoh